Deze website maakt gebruik van cookies

De website van Living in Hospitality gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.

Akkoord
Niet akkoord
Is het een woning? Is het een hotel?

Living in Hospitality is dé nieuwe vorm van inclusief samen wonen, leven en werken voor iedereen van 18 tot 118 jaar.

De appartementen

Bekijk je opties

De huren variëren tussen de € 950,- en € 1.910,-. Bij de huur zijn servicekosten en een basic abonnement inbegrepen. Voor een meerprijs kan je een aanvullend abonnement afnemen.

Hieronder lees je alles over de faciliteiten die je vindt op een Living in Hospitality-locatie en aansluitend vind je meer informatie over de verschillende appartementen en abonnementen.

Onze faciliteiten

Elke locatie heeft een paviljoen waar verschillende faciliteiten mogelijk zijn

Onze woonoplossing is dé nieuwe vorm van inclusief samen wonen, leven en werken. (beeld: Robert Bye @Unsplash)

De Huiskamer

In elk gebouw aanwezig

De Huiskamer met bar vormt het hart van de woongemeenschap. Van 07.00 uur 's ochtends tot 23.00 uur 's avonds is er iemand aanwezig om je gastvrij te ontvangen.

Hij of zij zorgt als een volleerd barista voor een smakelijke kop koffie of thee met iets lekkers erbij. 

In de Huiskamer met goedgevulde leestafel serveren we ook dagelijks een eenvoudige, voedzame lunch en diner. 

De gastvrouw/gastheer is je aanspreekpunt voor informatie en helpt je wanneer je iets nodig hebt. 

Het Theater

Faciliteiten voor en door bewoners

Het Theater is de ruimte in het appartementencomplex waar je kunt werken en ontspannen. Daarnaast is er een aparte ruimte waar je activiteiten kunt bijwonen of zelf organiseren.

Wij helpen jou en je medebewoners met het organiseren en faciliteren van bijeenkomsten over uiteenlopende onderwerpen. Elke maand stellen we hiervoor samen een agenda op en iedereen draagt zijn of haar steentje bij tijdens deze 'in house' evenementen.

Wij doen alvast een voorzet: proeverijen met achtergrondinformatie over de herkomst van de producten, in samenwerking met plaatselijke winkeliers; grote sportevenementen op groot scherm met live commentaar van bekende (ex)sporters of coaches uit de regio; onder deskundige begeleiding yoga, fitness, zang of dans beoefenen; bordspellen, bridge, klaverjassen, schaken of dammen; informatieavonden over reizen, in samenwerking met een plaatselijke reisagent; workshops schilderen, tekenen, bloemschikken of muziek onder begeleiding van professionals; informatieve avonden over testament, huwelijk of samenlevingsovereenkomst, belastingen of verzekeringen in samenwerking met notaris, advocaat, fiscalist of verzekeringsagent.

co-werken aan een lange tafel (beeld: Cowomen @Pexels)

Samen werken

Thuis, maar niet in huis

Werk je in teamverband of kun je als zzp’er nog wat ondersteuning gebruiken? Kan of wil je de teamleden wel thuis, maar niet in huis, ontvangen?

Kies dan voor de Huiskamer of het Theater als jouw ruimte en Living in Hospitality ondersteunt op facilitair en secretarieel gebied. Ook kan de gastvrouw/gastheer je helpen om jouw feest of zakelijke afspraak tot een succes te maken.

Servicepakketten

  • Een hekel aan schoonmaken/klussen?
    Wij regelen de schoonmaak en een facilitair medewerker . 
  • (Tijdelijk) woonondersteuning nodig?
    Wij bieden gemeubileerde short stay appartementen.
  • Geen zin om te koken, maar wil je wel gezond en lekker eten? Wij bieden je maaltijdservices.
  • Zorg nodig? We bieden je voorzieningen voor mantelzorg en andere aanvullende zorgvragen.
  • Hik je aan tegen de verhuizing? Wij regelen en verzorgen je verhuizing. Je kunt er ook voor kiezen om een gemeubileerd appartement te huren.

Met onze servicepakketten zijn alle gemakken binnen handbereik.

Maandelijks krijg je één totaalfactuur voor de diensten die je gebruikt.

Backoffice

Altijd telefonisch bereikbaar

De backoffice is elke werkdag geopend van 09.00 tot 17.00 uur. Vanuit dit gezamenlijke servicecenter regelen we inkoop, aansturing, ondersteuning en monitoring van alle locaties. Denk hierbij aan ICT-ondersteuning, klusjes et cetera.

Ook kan de backoffice jou als bewoner ondersteunen bij financiële en administratieve zaken, zoals WMO-aanvragen, verlenging van je rijbewijs of je belastingaangifte.

Daarnaast kan je services boeken via de backoffice.

Appartementen en abonnementen

Bekijk hier alle appartementtypes, huurprijs en mogelijkheden

Uit deze abonnementen kan je kiezen

Bij de maandelijkse huur zijn servicekosten en een basic abonnement inbegrepen. Voor een meerprijs kan je een aanvullend abonnement afnemen.

Een overzicht van de abonnementen Basic, Supportive en Exclusive vind je hieronder.

De servicepakketten kan je periodiek aanpassen. De huur is inclusief, opstalverzekering, ozb-belasting, gas, water & elektriciteit, waterschapsbelasting, onderhoud (ook van de tuin) en parkeren.

Woonlasten appartementen

In onderstaand overzicht zie je de maandelijkse woonlasten voor verschillende typen appartementen en memberships.

Wil je lagere woonlasten?
Huis met overwaarde verkocht?
Beleg dan je overwaarde- met een laag risico profiel- tegen 5% rente in je EIGEN woning
met Living in hospitality!

Wij schetsen je drie inleg voorbeelden:
- € 100.000,- €   5.000,- rente per jaar
- € 200.000,- € 10.000,- rente per jaar
- € 300.000,- € 15.000,- renteper jaar

Door je overwaarde te beleggen in je EIGEN woning kan het zijn dat je bijna “gratis” woont, je maandelijks bestedingsruimte vergroot, of zelfs kunt sparen! Zo helpen wij bewoners economisch minder kwetsbaar te zijn.

In het rekenvoorbeeld kun je zien wat jou nieuwe woonlasten kunnen zijn. 

Genoemde prijzen en rente zijn onder voorbehoud. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Kijk voor meer informatie in onze disclaimer.

Wil je meer informatie over ons obligatiefonds?

Mijn droomappartement

Ben je enthousiast geworden na wat je gelezen en gezien hebt? Om nog beter te kunnen inventariseren waar toekomstige Living in Hospitaly-bewoners behoefte aan hebben, kun je hieronder aangeven welk appartement je voorkeur uitgaat:

Type appartement
50 m2 - € 700,- per maand
60 m2- € 840,- per maand
70 m2- € 980,- per maand
80 m2- € 1.120,- per maand
90 m2- € 1.260,- per maand
Type abbonement
Basic - € 250,- per maand
Supportive - € 450,- per maand
Exclusive - € 650,- per maand
Met beleggingsfonds
Inleg € 100,000,-
Inleg € 200,000,-
Inleg € 300,000,-

Delen